جستجو در خریداران و فروشندگان سایت فیش حج عمره و تمتع واجب

رئیس سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام جدید برای تمتع می گوید

سایت فیش حج : «علیرضا رشیدیان» امروز (یکشنبه، 24 شهریور ماه) در نشست خبری که با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی به صورت مشترک برگزار شد طی ارائه گزارشی از اقدامات اجرایی حج تمتع سال 98، اظهار کرد: در مذاکرات حج امسال توانستیم سهمیه پایه حجاج را بر مبنای جمعیت 84 میلیون نفری کشورمان از 81 به 84 هزار نفر افزایش دهیم ضمن آنکه با تقاضای افزایش سهمیه ما نیز به میزان 2 هزار نفر موافقت کردند که به رقم اولیه افزوده شد و به سرعت این تعداد را در قالب کاروانها ساماندهی و اعزام کردیم .
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تلاش ما اخذ سهمیه بیشتر است تا به نوعی از صف طولانی ثبت نام شدگان حج تمتع که یک میلیون و 200 هزار نفر هستند، بکاهیم، گفت: در این راستا هیچ ثبت نام جدیدی برای حج تمتع نداریم .
وی همچنین تصریح کرد: در موسم حج سال جاری با هماهنگی های انجام شده فقط ۹ ویزای لغو شده داشتیم در حالی که در سال های گذشته این رقم بالغ بر یک هزار و 200 ویزای لغو شده بود.
رشیدیان با بیان اینکه خدا را شاکریم که حج ، بسیار روان و بدون هر گونه مساله برگزار شد، افزود: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته رضایت نسبی حجاج از خدمات انجام شده نیز حاصل گردید.
علیرغم پیگیری ها، امکان انتقال گوشت دام قربانی به کشور میسر نشد
وی در پاسخ به سوالی در مورد عدم انتقال گوشت قربانی به کشور بیان کرد: انتقال گوشت قربانی به کشور تابع ضوابط و قوانینی است از جمله آنکه سازمان دامپزشکی تاکید داشت باید طبق قوانین سلامت دام قبل، حین و بعد از ذبح به تایید کارشناسان این مجموعه برسد و در این رابطه اقدامات اولیه انجام گرفت اما در مراحل بعد که موضوع انتقال دام ذبح شده مطرح بود ،این امر میسر نشد.
رشیدیان افزود: در مذاکراتی که با رییس بانک توسعه اسلامی داشتیم نیز آنها اظهار کردند که برای انتقال گوشت قربانی به تعداد حجاج ایرانی مشکل ندارند اما تاکید مان آن بود که فقط دامی که برای حجاج خودمان تهیه و با فرایند سازمان حج و زیارت و نمایندگی مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت ذبح شده انتقال یابد؛ در هر حال شرایط لازم امسال میسر نشد اما امیدواریم این امر در سنوات آتی طبق درخواست مطرح شده صورت پذیرد.
وی تاکید کرد: درخواست ما برای انتقال گوشت قربانی به داخل کشور به دلیل تبرک بودن آن است که امیدواریم به این مهم نیز توجه شود.
قابلیت واگذاری فیش های حج در سامانه حج و زیارت
وی تصریح کرد: اما برای تسهیل شرایط برای دارندگان فیش های حج و نیز متقاضیان جدید، برنامه ریزی شده تا ثبت نام شدگانی که به هر دلیل استطاعت و یا توان سفر حج را ندارند یکبار فیش حج خود را از طریق سامانه ای ویژه که بر روی سایت سازمان حج و زیارت فعال شده واگذار نمایند و کسانی که این استطاعت مالی و جسمی را دارند و متقاضی خرید این فیش ها هستند بتوانند از این طریق آن را خریداری نموده و توفیق زیارت بیت الله الحرام را بیایند .
وی با بیان اینکه این اقدام فقط از طریق این سامانه ممکن است تا جلوی هر اقدام سودجویانه و دلالی گرفته شود، گفت: از این رو ثبت نام جدیدی نداریم و فقط افراد متقاضی می توانند فیش کسانی که به هر دلیل تمایل یا استطاعت حج را ندارند از طریق این سامانه خریداری کنند.
شش میلیون نفر متقاضی عمره /راه اندازی عمره مشروط به تحقق و پذیرش شروط ایران
وی در ادامه در پاسخ به سوالی در زمینه برقراری عمره هم با بیان اینکه هم اکنون پنج میلیون و 800 هزار نفر ثبت نامی عمره داریم، گفت : در این راستا امسال مذاکره ای با وزیر حج عربستان داشتیم و در این رابطه مباحث و نکات ویژه ای را مطرح کردیم که نخستین و اصلی ترین موضوع که همه مذاکرات با طرف عربستانی اعم از حج تمتع و یا عمره دنبال می کنیم حفظ عزت، کرامت، امنیت و آرامش حجاج و عمره گذاران ایرانی است .
رشیدیان تصریح کرد: این موضوع را با وزیر حج عربستان طرح کردیم و او نیز بر تحقق این امر تاکید کرد و صحه گذاشت.
وی بحث حمایت های کنسولی از اتباع و زائران ایرانی را موضوع دیگری دانست که در این مذاکرات مورد توجه بوده است و گفت: در این رابطه پیشنهادی برای طرف عربستانی داشتیم نخست آنکه کنسولگری ما در جده همانند سابق دوباره بازگشایی و فعال شود زیرا کنسولگری در بحث تامین حقوق اتباع ایرانی ،کارحقوقی و غیر سیاسی انجام می دهد و یا دفتر حافظ منافع ایران درعربستان و باتبع آن دفترحافظ منافع عربستان درایران افتتاح شود.
وی پیشنهاد سومی که برای تامین حمایت های حقوقی و کنسولی زائران عمره گذار ایرانی به طرف عربستانی ارائه داده را اعزام هیات کنسولی ایران به عربستان عنوان و ذکر کرد: درواقع بر این اساس همانند اقدامی که در زمان حجئ تمتع امسال انجام شد تعدادی از همکاران وزارت خارجه به عنوان نیروهای کنسولی در عربستان مستقر شوند و خدمات کنسولی را به حجاج ایرانی ارائه دهند.
رشیدیان افزود: این پیشنهادات ارائه و مقرر شد آنان با وزارت خارجه کشورشان این موضوع را مطرح و پیگیری کنند و امید است به همین زودی پاسخ آن را اعلام نمایند.
وی تصریح کرد: بحث سوم ما هم آن بود که اگر عمره راه اندازی شود و عمره گذاران ایرانی عازم عربستان شوند انتظار است طرف مقابل هم متقابلا قوانین سختگیرانه ای که برای سفر سیاحان، گردشگران و زائران عربستانی به ایران گذاشته را همزمان لغو کند.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اینکه زائران ما به عربستان بروند و آنان برای سفر اثباع خود به ایران سختگیری کنند از سوی ما پذیرفته نیست واین بحث را در مذاکره با وزیرحج عربستان اعلام کردیم و مقرر شد موضوع را پیگیری کند و امید است پاسخ های رسمی آنان در این مباحث را به زودی دریافت کنیم .
وی با تاکید بر اینکه اگر این سه شرط محقق شود عمره را راه اندازی می کنیم، افزود: مقدمات مربوطه اعم از تامین زیرساخت ها ، اجاره مسکن، حمل و نقل و تغذیه زائران و ... انجام شده و مشکلی در این حوزه ها نداریم و منتظر پاسخ رسمی عربستان در این باره هستیم که در صورت تحقق شروط ما، اقدامات برای سازماندهی و اعزام زائران آغاز می شود.
انتظاری از بانک مرکزی در تامین ارز ارزان برای عمره نداریم
وی در ادامه با اشاره به اظهارنظر رئیس کل بانک مرکزی در زمینه ارز ارزان برای عمره گفت: حج تمتع واجب شرعی بود و رئیس جمهوری و دولت هم برای تامین ارز هفت هزار تومانی برای حجاج با ما همراهی کردند .
رشیدیان تصریح کرد : اما برای عمره مفرده چون این وجوب شرعی وجود ندارد بنابراین ما انتظاری از بانک مرکزی برای تامین ارزان قیمت نداشته و نداریم .لذا در بحث سفر عمره و عتبات ارز غیردولتی استفاده می کنیم .
وی تصریح کرد: ضمن آنکه موضوع تسهیل تردد و سفر زائران ومسافران عربستانی به کشور ما هم خود می تواند به ارزآوری کمک کند.
وی تصریح کرد: در واقع در یک عمل متقابل وقتی عمره گذاران ما به عربستان می رود و ارز می برد انتظار است زائران و گردشگران عربستانی هم همزمان به ایران سفر کنند و محدودیت های سفر آنان از سوی دولت عربستان برداشته شود و یک تعامل دوم طرفه شکل گیرد.
رئیس سازمان حج وزیارت افزود : سازمان حج و زیارت هیچ ماموریت سیاسی ندارد اما تعاملات فرهنگی، گردشگری و زیارتی بین ملت ها می تواند بسیاری از تنش های سیاسی را تا حد زیادی کنترل و مهار کند و امید است با تعاملاتی که بین دوملت همسایه ومسلمان ایجاد می شود فضای بهتری درارتباطات بین دولتها شکل گیرد.
اجازه نمی دهیم خون شهدا دستمایه مباحث سلیقه ای و بازی های جناحی و سیاسی شود
رئیس سازمان حج و زیارت در پاسخ به سوالی در زمینه طرح برخی مباحث از سوی غضنفر رکن آبادی در زمینه معامله با عربستان بر سر خون شهدا گفت : 88 هزار زائر ایرانی که امسال به حج اعزام شدند ،شاهد این ادعا بودند که در برخوردها و تعاملات هیچ جا عزت، کرامت و امنیت زائران ایرانی مخدوش نشد.
وی تصریح کرد: آنچه را در فضای مجازی بر اثر مصاحبه این شخص رخ داده بود، می شد به دو شکل پاسخ داد نخست آنکه در حوزه رسانه ای وارد جدل شویم که این با حرمت خون شهدا منافات داشت از این رو با توجه به ادعاهای مطرح شده بهترین راه برای پیگیری این ادعاها را محکمه دانستیم.
وی اظهارکرد: با توجه به اینکه این فرد مدعی شده بود مستنداتی برای این ادعاها دارد ما از محکمه خواستار رسیدگی دقیق به این موضوع هستیم و بدین منظور شکایت کردیم و به طور رسمی و مباحث خود را به دادگاه ارائه کردیم و خواستیم این افراد اسنادشان رابیاورند و تمامی قراردادها ما هم دربحث حج وجود دارد و در هیچ یک از این آنها هیچ معامله ای با خون شهدا نشده است .

ثبت‌نام جدید برای تمتع
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به پیگیری موضوع شهدای منا و مسجدالحرام در سه مذاکره که طی حج امسال با وزیرحج عربستان انجام شد، گفت: در هر سه جلسه پیگیری و مکاتبات در این رابطه صورت گرفته و پاسخ طرف عربستان این بود که موضوع مربوط به شهدای مسجدالحرام تقریبا به قطعیت رسیده و مبلغ خونبها و دیه مربوطه به خانواده ها پرداخت می شود .
وی تاکید کرد: در موضوع شهدای منا هم در جلسه آخری که با وزیر حج عربستان داشتیم اعلام کردند که هنوز در موضوع منا به جمع بندی نرسیده اند و به محض حصول نتیجه ، اعلام می کنند.
رشیدیان تصریح کرد: ما همان زمانه به انان اعلام کردیم با وجود گذشت 4 سال انتظار است نتیجه نهایی آن سریعتر اعلام شود و طرح این مباحث مبنی بر اینکه ما در قبال خون شهدا امری را پذیرفته ایم صحت ندارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از این رو گذاشته ایم تا این موضوع در محکمه بررسی شود نه آنکه تبدیل به جدل رسانه ای و طرح مباحث سلیقه ای و سیاسی شود زیرا ما ما قایل به حرمت خون شهدا هستیم و اجازه نمی دهیم خون شهدا دستمایه بحث های سلیقه ای، سیاسی و جناحی شود.


دفتر خرید و فروش فیش حج اویسی
با تهیه فیش حج به سرزمین وحی سفر کنید
بهترین خریدار فیش تمتع و عمره با مناسب ترین قیمت
شماره تماس: 
خانم محمدی 09197274060 
شماره تلفن ثابت پاسخگویی تا ساعت 10 شب (10 خط ویژه) : 77325458 

خرید و فروش فیش حج تمتع وعمره در سراسر ایران
با اخذ مجوز از سازمان و زیرنظر دفاتر رسمی کشور
شماره تماس: اوسطی 09129412600 

*** بهترین خریدار نقدی فیش حج و فروشنده منصف تمتع ***
شماره تماس:
خانم ترابی  09193979927 
*** به خود می بالیم که مفتخر خدمت دهی به شما باشیم ***

فیش حج عمره و تمتع شما را با مناسبترین قیمت نقد و فوری در سراسرکشور
با مجوز رسمی از سازمان حج و زیارت خریداریم
خانم شمس 09191274155

خریدوفروش فیش عمره و تمتع فوری
شماره تماس مدیریت:
حاج ایمان 09122648807

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع فقط در استان تهران و البرز
خانم کریم پور 09193718323 

مرکز خرید و فروش فیش حج تمتع(واجب) در سراسر ایران
خانم رهنما 09966952325

فروش و خرید برگه حج عمره و تمتع کل ایران
حاج صالح 09126890334 

 نقل و انتقال فیش حج عمره و تمتع با بهترین قیمت
شماره تماس مدیریت دفتر: حاج امین 09199157001

خریدوفروش فیش مکه هر نوعی در کل ایران
شماره تماس سرپرست دفتر حج:  09125508898

 فروشنده و خریدار فیش حج سرتاسر ایران
حاج حمید توکلی  09125946073

خریدار در محل شما و فروشنده منصف عمره و تمتع 
حاج میثم 09382174868

خریدفروش مشاوره عمره و واجب(تمتع) توسط با سابقه ترین
حاج علیاری 09124227090

--- خرید فوری نقدی فیش حج به بالاترین قیمت بازار با پرداخت آنی --
--- فروش فوری فیش بدون واسطه و مستقیم --
-- با مجوز اصلی سازمان و امکان ارائه مجوز به خواست شما --
تور کربلا و سوریه و...
خانم یوسفی 09302121059

 
خريدار فيش مکه با بالاترين قيمت حتی در محل شما 
فروشنده فیش با منصف ترین قیمت
و ثبت نام تور عتبات: شامل کربلا و سوریه و ...
خانم کریمی  09196784089

خریدار فیش حج عمره و تمتع به صورت نقدی و فوری
سرتاسرکشور بیشتر استان مازندران
حاج ضیائی 09113119819

مرکز خرید و فروش فیش حج تهران
آژانس هواپیمایی بسطام

خریدفروش فیش عمره و تمتع
بیشتر استان همدان و در تمام ایران
خانم احمدی 09108658690  

خرید و فروش عمره و تمتع در دفتر معتبر دارنده مجوز بند پ سازمان حج و زیارت
09121777029 بسطامی 

 دفتر نوای حج ارائه دهنده ی کلیه خدمات
خرید وفروش فیش حج فقط در استان خوزستان
نقل وانتقال با مجوز سازمان حج و زیارت
مدیریت : خانم اصل صباح 09168815087

فروش ویژه دو فقره فیش واجب شهر کرج
ثبت نام سال 85 هر کدام 145 با سود فوری

 

کانال تلگرام فیش حج عمره و تمتع (واجب)

سایت فیش حج سایت فیش حج

ثبت آگهی فیش حج با پیامک SMS

فروشنده و خریدار محترم فیش حج، شما می توانید برای درج آگهی در سایت فیش حج، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام خرید و یا فروش به همراه تعداد فیش، نام و نام خانوادگی ، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی و شهر) را به شماره 09191168763 پیامک بفرستید، توجه داشته باشید آگهی بدون موارد بالا در سایت ثبت نمی شود.

درج آگهی در سایت فیش حج رایگان است.

حذف آگهی از سایت فیش حج

برای حذف آگهی از سایت فیش حج، با همان شماره ای که آگهی را ثبت کرده اید، عدد 2 با نام و نام خانوادگی درج شده در سایت را به شماره 09191168763 پیامک کنید و یا با شماره 09123952536 تماس بگیرید.