جستجو در خریداران و فروشندگان سایت فیش حج عمره و تمتع واجب

آیا اعتراض این روزهای کسبه منطقی است یا خیر؟

تجمع بازاریان تهران در اعتراض به نابسامانی ارز که به رکود بازار منجر شده، اخبار اقتصادی امروز را تحت تاثیر قرار داد اما فعالان بازار پیش‌بینی کرده‌اند با توجه به این‌که حرکت امروز برنامه‌ریزی قبلی نداشت، در روزهای آینده با اقدامات اصلاحی فروکش می‌کند.
به گزارش فیشحج، پرش قیمت‌ها در بازار ارز، سرانجام صدای بازاریان تهران را درآورد. این تنش‌ها در حالی اتفاق افتاده که گفته می‌شود سوءاستفاده‌هایی از دلار دولتی توسط برخی واردکنندگان در جریان است. بعضی واردکنندگان، کالاها را با  دلار دولتی وارد می‌کنند و با نرخ دلار آزاد در بازار می‌فروشند. ایجاد تلاطم در بازارهای سکه، ارز و جلوگیری از صادرات نفت هم که گفته می‌شود با محوریت سه کشور آمریکا، عربستان و اسرائیل صورت گرفته منجر به رشد مداوم قیمت ارز و طلا شده و ظاهرا برخی افراد نقش پیاده‌نظام این نقشه را بازی می‌کنند.

قیمت دلار و فیش حج
معاون اول رییس جمهور مدتی قبل گفته بود بعضی افراد ۲۵ هزار سکه خریدند و مأموریتشان را در این دیدند که اگر تشخیص دادند چنین شرایطی پیش آمده، کاری کنند تا فضای اقتصادی کشور به‌هم‌ریخته شود. هم‌چنین پورایمان ـ رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ـ بیان کرده بود: نقش آمریکایی ها در افزایش نرخ ارز وجود دارد اما اینکه آنها بخواهند تاثیر بگذارند و ما نتوانیم جلوی آنها را بگیریم به هیچ وجه درست نیست، چراکه ما می توانیم جلوی آنها را بگیریم.
هرچند نمی‌توان اعتراض امروز فعالان بازار را به دشمنان ربط داد اما دشمنان احتمالا بدشان نمی‌آید بر چنین موج‌هایی سوار شوند. امروز کسبه تهران در اعتراض به گرانی ارز، نوسانات و افزایش بی‌رویه نرخ آن، بی‌ثباتی در گمرک و ترخیص نشدن کالاها، نبودن معیار و اصولی مشخص برای ترخیص کالاها و غیره اعتراض و تجمع کردند.
انتظار بازاریان این است که آرامش به فضای اقتصادی کشور بازگردد. قرار است دولت در روزهای آینده با معترضان جلسه‌ای را برگزار و راهکارهای رفع مشکلات کنونی را بررسی کند. بعضی از کارشناسان می‌گویند راه حل فوری این است که ارز دولتی اختصاص یافته به پتروشیمی‌ها، برای واردات اقلام ضروری به بازار اختصاص یابد. گزارش‌های میدانی حاکی از آن است با این‌که معدودی از مغازه‌ها باز بودند اما کسب و کارشان رونق چندانی نداشت و بازار کساد بود.
طی روزهای گذشته قیمت دلار در بازار غیررسمی باز هم افزایش یافت. به دنبال این اتفاق، بازاریان تهران به رکود حاکم بر بازار و نوسان بی‌ضابطه نرخ ارز، کمبود مشتری و گرانی کالا اعتراض کردند. روز گذشته نیز جمعی از بازاریان پاساژ علاءالدین و موبایل‌فروشان در اعتراض به گرانی‌ها دست به اعتصاب زده بودند.
اعتراضات امروز برنامه‌ریزی شده نبود/فردا بازار به وضعیت عادی باز می‌گردد
عبدالله اسفندیاری - رییس هیات امنای مرکزی بازار تهران – به ایسنا گفته است: کسبه بازار نگران آینده، معیشت خود و بازار هستند و مسئولان حداقل باید پاسخگو باشند و از این زاویه اگر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که خواسته آنها به حق است. البته این که گفته می‌شود احتکار در بازار وجود دارد و برخی با دلار ۴۲۰۰ تومانی کالا وارد کرده‌اند و آن را گران‌تر می‌فروشند یا احتکار می‌کنند، صحت ندارد؛ چراکه حداقل ۴۷ تا ۵۰ روز طول می‌کشد تا محصولات و کالاهای خریداری شده از آب بگذرد و به گمرک‌ها برسد.   او هم‌چنین ابراز امیدواری کرد با رسیدگی به مشکلات، فردا بازار به حالت عادی بازگردد.
چراغ طلافروشی‌ها روشن است
همچنین ابراهیم محمدولی - رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر - صبح امروز اظهار کرد: مغازه‌های طلافروشی در بازار بزرگ باز هستند و در صورت داشتن مشتری فعالیت می‌کنند و هیچ گونه تعطیلی یا عدم فروش در این بخش نداریم.
روایت دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف از وضعیت امروز بازار تهران
احمد کریمی اصفهانی می‌گوید: کسی که الان جنسی دارد یا نمی فروشد یا اگر فروخت دیگر نمی‌تواند جنسی جای آن بگذارد؛ لذا این وضعیت باعث نارضایتی کسبه و اصناف شده است. دولتمردان ما صادقانه با مردم صحبت نمی‌کنند. مطالبی می‌گویند که با دو دوتا چهارتاری بازار همخوانی ندارد. من فکر می‌کنم لازم است دولتمردان ما به مردم بگویند که در برخی از تصمیم‌گیری‌های اقتصادی اشتباه کرده‌اند. چرا رئیس دولت و تیم اقتصادی نباید اعلام کنند که در رابطه با مسائل اقتصادی چند وقت اخیر توفیقی نداشته‌ایم؟
سوءاستفاده برخی افراد از دلار دولتی
در روزهای اخیر گفته شد بعضی واردکنندگان که از دلار ۴۲۰۰ تومانی استفاده کرده‌اند کالاهای خود را با نرخ دلار غیررسمی در بازار می‌فروشند. بر این اساس، امروز رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: به محض اعلام بانک مرکزی، لیست کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شده‌اند، در سامانه ۱۲۴ سازمان حمایت قرار می‌گیرد و مردم نیز می‌توانند این لیست را مشاهده و در صورت مغایرت و گرانی، موارد را به سازمان اعلام کنند.
نرخ سوم دلار در راه است
طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر ورود نرخ سوم ارز برای پاسخگویی به نیازهایی که در سیاست جدید ارزی دولت تعریف نشده بود وجود داشت که از سوی مقامات رسمی تایید نشد، اما خبرهای جدید این موضوع را تایید می‌کند. به دنبال نوسانی که اخیرا در بازار ارز اتفاق افتاده و همچنین برخی مسائلی که در سیاست جدید ارزی دولت وجود داشت، جلساتی برای رفع این مشکلات برگزار شد.
انبار تولیدکنندگان لوازم‌خانگی خالی است
رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی، در نشست خبری از کاهش سرمایه در گردش واحدهای تولیدکننده لوازم خانگی توسط بانک‌ها خبر داده است. محمدرضا دیانی گفته که سابقه نداشته از سال ۱۳۹۰ تا کنون انبار تولیدکنندگان لوازم خانگی تا این میزان خالی باشد و علت این مسئله نبود سرمایه در گردش است. حتی می‌توان تحریم‌ها را مسئله ثانویه دانست؛ چرا که تولیدکنندگان داخلی می توانند مواد اولیه خود را با شیوه‌های مختلف تامین کنند. /

منبع : ایسنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فیش حج, خریدار فیش حج, ثبت نام فیش حج عمره, ٍثبت نام فیش حج عمره مفرده, خرید و فروش فیش حج, خرید و فروش فیش حج عمره, عمره بانک ملی, عمره بانک ملت, فیش حج تهران, خرید فیش حج تهران, فروش فیش حج تهران, خرید و فروش فیش حج تهران, خرید و فروش فیش حج در تهران, خرید فروش فیش حج در تهران, قیمت فیش حج عمره آزاد, فروش فیش حج عمره, فروش فیش حج عمره بزرگسال, فروش فیش حج عمره کودک, فروش فیش عمره بزرگسال, فروش فیش عمره کودک, خرید و فروش فیش حج عمره بزرگسال, خرید و فروش فیش حج عمره کودک, عمره قیمت, عمره فروشی, فیش عمره قیمت, آماده تشرف حج عمره, فیش حج به بالاترین قیمت, فیش حج عمره تهران, فروش فیش حج عمره تهران, خرید فروش فیش حج عمره تهران, فیش عمره تهران, فروش فیش عمره تهران, خرید فیش حج عمره, فروش فیش حج تمتع, خرید فیش حج تمتع, فروشنده فیش حج, فیش حج تمتع،سازمان حج،عمره مفرده, خریدار فیش حج عمره, خریدار فیش عمره, خریدار فیش حج خردسال, خریدار فیش حج بزرگسال, فیش حج عمره بانک ملت, فیش حج واجب, خرید و فروش فیش حج تمتع, خرید فروش فیش حج تمتع, خرید و فروش فیش حج واجب, سایت فیش حج واجب, قیمت فیش واجب, فیش آزاد حج واجب, فروشنده فیش حج تمتع, فیش حج مکه, پرواز حجاج عمره,قیمت فیش حج عمره بانک ملت, قیمت فیش عمره, تشرف حج عمره, اولویت تشرف حج عمره, اولویت تشرف حج عمره بانک ملی, اولویت تشرف حج عمره بانک ملت, زمان ثبت نام فیش حج عمره, فیش مکه, فیش مکه عمره, فیش مکه بانک ملت, فیش مکه بانک ملی, اعزام حجاج عمره, حج عمره دانشگاهیان, اعزام حج عمره, اعزام حج عمره اولویت, حج عمره مفرده, حج عمره زوجهای جوان, قرعه کشی عمره, خريد و فروش حج عمره و واجب تمتع


دفتر خرید و فروش فیش حج اویسی
با تهیه فیش حج به سرزمین وحی سفر کنید
بهترین خریدار فیش تمتع و عمره با مناسب ترین قیمت
شماره تماس: 
خانم محمدی 09197274060 
شماره تلفن ثابت پاسخگویی تا ساعت 10 شب (10 خط ویژه) : 77325458 

خرید و فروش فیش حج تمتع وعمره در سراسر ایران
با اخذ مجوز از سازمان و زیرنظر دفاتر رسمی کشور
شماره تماس: اوسطی 09129412600 

*** بهترین خریدار نقدی فیش حج و فروشنده منصف تمتع ***
شماره تماس:
خانم ترابی  09193979927 
*** به خود می بالیم که مفتخر خدمت دهی به شما باشیم ***

فیش حج عمره و تمتع شما را با مناسبترین قیمت نقد و فوری در سراسرکشور
با مجوز رسمی از سازمان حج و زیارت خریداریم
خانم شمس 09191274155

خریدار فیش حج تمتع و عمره در سراسر ایران
09910158183 خانم گودرزی

خریدوفروش فیش عمره و تمتع فوری
شماره تماس مدیریت:
حاج ایمان 09122648807

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع فقط در استان تهران و البرز
خانم کریم پور 09193718323 

خریدفروش مشاوره عمره و واجب(تمتع) توسط با سابقه ترین
حاج علیاری 09124227090

فروش و خرید برگه حج عمره و تمتع کل ایران
حاج صالح 09126890334 

 نقل و انتقال فیش حج عمره و تمتع با بهترین قیمت
شماره تماس مدیریت دفتر: حاج امین 09199157001

خریدوفروش فیش مکه هر نوعی در کل ایران
شماره تماس سرپرست دفتر حج:  09125508898

 فروشنده و خریدار فیش حج سرتاسر ایران
حاج حمید توکلی  09125946073

خریدار در محل شما و فروشنده منصف عمره و تمتع 
حاج میثم 09382174868

خرید و فروش فیش حج تمتع(واجب) در سراسر ایران
با اخذ مجوز از سازمان حج و زیارن و تنظیم سند در دفاتر اسناد رسمی
محمدزاده عرب 09193906943

--- خرید فوری نقدی فیش حج به بالاترین قیمت بازار با پرداخت آنی --
--- فروش فوری فیش بدون واسطه و مستقیم --
-- با مجوز اصلی سازمان و امکان ارائه مجوز به خواست شما --
تور کربلا و سوریه و...
خانم یوسفی 09302121059

 خريدار فيش مکه با بالاترين قيمت حتی در محل شما 
فروشنده فیش با منصف ترین قیمت
و ثبت نام تور عتبات: شامل کربلا و سوریه و ...
خانم کریمی  09196784089

خریدار فیش حج عمره و تمتع به صورت نقدی و فوری
سرتاسرکشور بیشتر استان مازندران
حاج ضیائی 09113119819

خریدفروش فیش عمره و تمتع در تمام ایران
خانم فعال 09915331929  
مرکز خرید و فروش فیش حج تهران
آژانس هواپیمایی بسطام

خرید و فروش عمره و تمتع در دفتر معتبر دارنده مجوز بند پ سازمان حج و زیارت
09121777029 بسطامی 

 دفتر نوای حج ارائه دهنده ی کلیه خدمات
خرید وفروش فیش حج فقط در استان خوزستان
نقل وانتقال با مجوز سازمان حج و زیارت
مدیریت : خانم اصل صباح 09168815087

فروش ویژه دو فقره فیش واجب شهر کرج
ثبت نام سال 85 هر کدام 145 با سود فوری

 

ثبت آگهی فیش حج با پیامک SMS

فروشنده و خریدار محترم فیش حج، شما می توانید برای درج آگهی در سایت فیش حج، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام خرید و یا فروش به همراه تعداد فیش، نام و نام خانوادگی ، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی و شهر) را به شماره 09191168763 پیامک بفرستید، توجه داشته باشید آگهی بدون موارد بالا در سایت ثبت نمی شود.

درج آگهی در سایت فیش حج رایگان است.

حذف آگهی از سایت فیش حج

برای حذف آگهی از سایت فیش حج، با همان شماره ای که آگهی را ثبت کرده اید، عدد 2 با نام و نام خانوادگی درج شده در سایت را به شماره 09191168763 پیامک کنید و یا با شماره 09123952536 تماس بگیرید.