جستجو در خریداران و فروشندگان سایت فیش حج عمره و تمتع واجب

رییس سازمان حج و زیارت : تغییرات در چادرهای عرفات و ارائه خدمات پزشکی در مشاعر

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حمید محمدی امروز در همایش سراسری مدیران ستادی و استانی سازمان، مدیران مجموعه و کاروان های حج تمتع 97 به تشریح برنامه های انجام شده در حوزه حج تمتع امسال پرداخت و اظهار کرد: امسال شرایط ما حساس تر از گذشته است و با توجه به فقدان روابط دو جانبه، باید به گونه ای تدبیر کنیم که حدود 86 هزار نفر زائر ایرانی به سلامت این سفر را بگذرانند و بازگردند.
وی افزود: تمامی هدف ما و خادمین حجاج این است که زائران کشورمان رضایت کاملی از این سفر معنوی داشته باشند.
رییس سازمان حج و زیارت، نقش مدیران ستادی و استانی را بسیار مهم دانست و گفت: دستورالعمل های لازم به مدیران ابلاغ شده که باید در اجرای آن دقت عمل لازم وجود داشته باشد.
محمدی با بیان اینکه موضوع امنیت حجاج بسیار حائز اهمیت است  ورهبر معظم انقلاب نیز سال گذشته بر این مهم تاکید داشته اند، گفت: موضوع امنیت و عزت حجاج ایرانی برای ما یک اصل مهم است بنابراین در توافقنامه میان طرفین بر این موضوع تاکید شده است.
وی با بیان اینکه رعایت برخی نکات ضروری به نظر می رسد، توضیح داد: توجه به قوانین عربستان و اهتمام به نظم و انضباط از جمله نکات مهم محسوب می شود.

فیش حج در شهر تهران | فیش حج تمتع 97
رییس سازمان حج و زیارت به برخی چالش هایی که امسال در فرآیند حج وجود داشت اشاره کرد و افزود: تاخیر در تایید جداول پروازی از سوی سازمان هواپیمایی عربستان یکی از مسائل ما بوده است؛با وجود اینکه در ماههای قبل جداول پروازی به عربستان اعلام شده است و قرار بود این جداول و تاریخ پروازها از سوی سازمان هواپیمایی سعودی مورد تایید قرار گیرد ، اخیرا این مشکل در حال برطرف شدن است.
محمدی افزود: خوشبختانه با پیپگیری های انجام شده جداول پروازی تا دو روز آینده نهایی خواهد شد؛ بعد از تایید جداول پروازی تاریخ دقیق اعزام ها و بازگشت ها نیز از طریق کاروان ها به زائران اعلام خواهد شد.
رییس سازمان حج و زیارت به برخی چالش های پیش رو و لزوم اطلاع رسانی صحیح در این خصوص تاکید کرد و گفت: مهمترین چالشی که با آن مواجه خواهیم بود مسئله کمبود فضا در منا است؛ به طور قطع این محدودیت و رفع آن در حیطه اختیارات ما نیست و وسعت محدوده منا را نمی توان تغییر داد.
محمدی با تاکید بر اینکه حجاج باید نسبت به شرایط ایام تشریق و به ویژه منا آگاه باشند، گفت: ممکن است عده ای بگویند در این شرایط که محدودیت و مشکل جا هست، تعداد کمتری به حج ببریم. باید توجه داشت اگر سازمان بتواند سالی یکصد هزار نفر را هم به حج اعزام کند، تشرف یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفری که از 12 سال پیش در نوبت و انتظار تشرف هستند تا 14 سال دیگر بطول خواهد کشید.اگر تعداد کمتری مثلا 50 هزار نفراعزام
شوند، زمان انتظار به 28 سال افزایش خواهد یافت و ممکن است حج تمتع ، قسمت عزیزانی که سالیان متمادی در انتظار هستند، نشود  بنابراین همه حجاج حاضر هستند یکی دو شب سختی و مضیقه جا را تحمل کنند اما زمینه را برای تشرف زودتر هم وطنان چشم انتظارشان فراهم کنند.
رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در عرفات نیز همین مشکل محدودیت جا و فضا وجود دارد اما چون زمان کمتری را در این محل هستیم، مشکلی پیش نمی آید.
محمدی یکی دیگر از محدودیت ها و مسائل را بحث هتل های مدینه دانست و گفت: با توجه به تخریب هتل های مدینه و عدم جایگزینی آن ، شاهد کمبود تعداد هتل ها به نسبت حجاج همه کشورها هستیم.
وی با بیان اینکه با وجود کاهش تعداد هتل ها ، سعی در فراهم آمدن بهترین هتل ها صورت گرفته است، گفت: تعداد روزهای اسکان زائران ایرانی در مدینه منوره حدود 6 روز خواهد و در این میان زائران مدینه بعد نیز باید نسبت به تفاوت ظرفیت و کیفیت هتل های مکه مکرمه و مدینه منوره توجیه شوند.
رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: برخی محدودیت ها خارج از اراده ما است اما در هر صورت تلاش شده بهترین امکانات برای زائران به ویژه در ایام تشریق فراهم شود.
محمدی حجاج ایرانی را در نظم و انضباط زبانزد تمام حجاج کشورهای اسلامی دانست و تاکید کرد: باید این نظم و انضباط و همچنین نظافت در جای جای رفتار و زندگی زائران عزیز نمود داشته باشد و امیدواریم این عملکرد در ایام تشریق به ویژه در عید سعید قربان و در زمان حلق به خوبی انجام  گیرد.
وی به برخی مزیت های حج امسال و تفاوت آن با گذشته اشاره کرد و افزود: امسال سعی شده از بهترین هتل ها برای زائران بهره گرفته شود و در این میان تنوع قیمت ها هم به همین دلیل شکل گرفته است.
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه آشپزخانه های پخت غذا نیز تغییر کرده است گفت: از آشپرخانه های مدرن و مجهز برای طبخ غذا استفاده می شود؛ البته امسال پخت در هتل ها نیز در دو هتل به صورت متمرکز انجام می گیرد.
محمدی با بیان اینکه امسال روند برنامه ها به صورت الکترونیکی و نرم افزاری و همچنین بر بستر موبایلی خواهد بود، گفت: فرایند مدیریت کاروان ها و مجموعه ها به صورت نرم افزاری، نرم افزاری شدن حوزه امداد، نظر سنجی به صورت موبایلی و ....بخشی از فعالیت ها بوده است.
وی تصریح کرد: بسیاری از اشکالات گذشته به ویژه در ایام تشریق و در عرفات و منا رفع شده است اما همچنان باید به برخی نکات بسیار مهم همانند زمانبندی و برنامه ریزی برای خروج زائران از چادرها دقت کرد.
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تغییرات قابل توجهی در تدارکات عرفات صورت گرفته است ، خاطرنشان کرد: کسانی که در سالهای 92 یا 93 مشرف شده اند و امسال نیز مشرف شوند، به طور حتم این تفاوت مثبت را شاهد خواهند بود.
محمدی افزود: چادرهای اسکان زائران در گذشته به صورت سنتی و بدون امکاناتی نظیر کولر های خنک کننده بود اما امروز این چادرها به صورت مجموعه ای دایر می شوند و دارای کولر و سیستم خنک کنندگی هستند.
وی به موضوع خدمات پزشکی در مشاعر اشاره کرد و افزود: مرکز پزشکی کشورمان مکلف است تا نحوه استفاده از امکانات پزشکی عربستان در مشاعر را فراهم کند و سازوکار آن را مورد توجه قرار دهد.
رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: طبق توافقنامه ای که با وزارت حج عربستان منعقد شده بر استفاده از درمانگاهها و مراکز پزشکی سعودی در مشاعر تاکید شده است که این مهم باید عملیاتی شود.
محمدی افزود: مرکز پزشکی باید هماهنگی های نهایی در این خصوص  را انجام دهد و و افرادی را برای تسهیل امور زائران ما در این درمانگاهها مستقر کند.
وی با بیان اینکه باید زمانبندی در ایام تشریق به صورت جدی رعایت شود، تاکید کرد: امنیت و سلامت حجاج، اصلی اساسی برای ما محسوب می شود و با افرادی که از دستورالعمل ها در زمانبندی تخطی کنند برخورد خواهد شد.
رییس سازمان حج و زیارت در پایان تاکید کرد: امیدواریم امسال نیز با رعایت نظم و انضباط و توجه به برنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی، شاهد حجی عزتمندانه و توام با سلامت و آرامش را باشیم. /

منبع : پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

 

فیش حج, فیش حج تهران, اخبار فیش حج, اخبار حج, خرید و فروش فیش حج, خرید و فروش فیش حج تمتع, خرید و فروش حج عمره, اخبار حج تمتع, اخبار حج عمره, فیش حج عمره و تمتع, قیمت فیش حج, قیمت فیش حج تمتع 97, قیمت فیش حج تمتع 98, خریدار فیش حج, فروشنده فیش حج, خدمات پزشکی در حج تمتع, سازمان حج و زیارت, قیمت فیش حج در تهران, خرید و فروش فیش حج در اصفهان


دفتر خرید و فروش فیش حج اویسی
با تهیه فیش حج به سرزمین وحی سفر کنید
بهترین خریدار فیش تمتع و عمره با مناسب ترین قیمت
شماره تماس: 
خانم محمدی 09197274060 
شماره تلفن ثابت پاسخگویی تا ساعت 10 شب (10 خط ویژه) : 77325458 

خرید و فروش فیش حج تمتع وعمره در سراسر ایران
با اخذ مجوز از سازمان و زیرنظر دفاتر رسمی کشور
شماره تماس: اوسطی 09129412600 

*** بهترین خریدار نقدی فیش حج و فروشنده منصف تمتع ***
شماره تماس:
خانم ترابی  09193979927 
*** به خود می بالیم که مفتخر خدمت دهی به شما باشیم ***

فیش حج عمره و تمتع شما را با مناسبترین قیمت نقد و فوری در سراسرکشور
با مجوز رسمی از سازمان حج و زیارت خریداریم
خانم شمس 09191274155

خریدوفروش فیش عمره و تمتع فوری
شماره تماس مدیریت:
حاج ایمان 09122648807

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع فقط در استان تهران و البرز
خانم کریم پور 09193718323 

مرکز خرید و فروش فیش حج تمتع(واجب) در سراسر ایران
خانم رهنما 09966952325

فروش و خرید برگه حج عمره و تمتع کل ایران
حاج صالح 09126890334 

 نقل و انتقال فیش حج عمره و تمتع با بهترین قیمت
شماره تماس مدیریت دفتر: حاج امین 09199157001

خریدوفروش فیش مکه هر نوعی در کل ایران
شماره تماس سرپرست دفتر حج:  09125508898

 فروشنده و خریدار فیش حج سرتاسر ایران
حاج حمید توکلی  09125946073

خریدار در محل شما و فروشنده منصف عمره و تمتع 
حاج میثم 09382174868

خریدفروش مشاوره عمره و واجب(تمتع) توسط با سابقه ترین
حاج علیاری 09124227090

--- خرید فوری نقدی فیش حج به بالاترین قیمت بازار با پرداخت آنی --
--- فروش فوری فیش بدون واسطه و مستقیم --
-- با مجوز اصلی سازمان و امکان ارائه مجوز به خواست شما --
تور کربلا و سوریه و...
خانم یوسفی 09302121059

 
خريدار فيش مکه با بالاترين قيمت حتی در محل شما 
فروشنده فیش با منصف ترین قیمت
و ثبت نام تور عتبات: شامل کربلا و سوریه و ...
خانم کریمی  09196784089

خریدار فیش حج عمره و تمتع به صورت نقدی و فوری
سرتاسرکشور بیشتر استان مازندران
حاج ضیائی 09113119819

مرکز خرید و فروش فیش حج تهران
آژانس هواپیمایی بسطام

خریدفروش فیش عمره و تمتع
بیشتر استان همدان و در تمام ایران
خانم احمدی 09108658690  

خرید و فروش عمره و تمتع در دفتر معتبر دارنده مجوز بند پ سازمان حج و زیارت
09121777029 بسطامی 

 دفتر نوای حج ارائه دهنده ی کلیه خدمات
خرید وفروش فیش حج فقط در استان خوزستان
نقل وانتقال با مجوز سازمان حج و زیارت
مدیریت : خانم اصل صباح 09168815087

فروش ویژه دو فقره فیش واجب شهر کرج
ثبت نام سال 85 هر کدام 145 با سود فوری

 

کانال تلگرام فیش حج عمره و تمتع (واجب)

سایت فیش حج سایت فیش حج

ثبت آگهی فیش حج با پیامک SMS

فروشنده و خریدار محترم فیش حج، شما می توانید برای درج آگهی در سایت فیش حج، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام خرید و یا فروش به همراه تعداد فیش، نام و نام خانوادگی ، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی و شهر) را به شماره 09191168763 پیامک بفرستید، توجه داشته باشید آگهی بدون موارد بالا در سایت ثبت نمی شود.

درج آگهی در سایت فیش حج رایگان است.

حذف آگهی از سایت فیش حج

برای حذف آگهی از سایت فیش حج، با همان شماره ای که آگهی را ثبت کرده اید، عدد 2 با نام و نام خانوادگی درج شده در سایت را به شماره 09191168763 پیامک کنید و یا با شماره 09123952536 تماس بگیرید.