جستجو در خریداران و فروشندگان سایت فیش حج عمره و تمتع واجب

برنامه ریزی های جدید حج تمتع سال 1402 از زبان معاون حج سازمان

خبرنگار اعزامی سایت فیشحج به نقل از غلامرضا رضایی معاون امور حج و عمره سازمان حج وزیارت نوشت: نخستین گروه از زایران کشورمان بامداد روز سوم خرداد بنابر برنامه ریزی‌های صورت گرفته از فرودگاه حضرت امام (ره) راهی مدینه منوره شدند. پرواز‌های روز چهارشنبه از ایستگاه‌های پروازی تهران، ساری و یزد عازم سرزمین وحی شده اند و بحمدالله زایران به سلامت در مقصد رسیده و مورد استقبال دست اندرکاران ذیربط قرار گرفتند؛ در حال حاضر (تا پایان روز نخست) ۲هزار و ۵۰۰ زایر ایرانی در مدینه استقرار یافته اند و خدمات لازم را دریافت می‌کنند.
معاون امور حج و عمره با بیان اینکه امسال در موسم حج تمتع ۱۴۰۲، ۸۷ هزارو ۵۵۰ نفر از زایران کشورمان راهی سرزمین وحی می‌شوند، گفت: این تعداد عزیزان از نقاط مختلف کشور و از ۲۱ ایستگاه پروازی به عربستان منتقل می‌شوند.  زایران عزیز کشورمان در قالب ۵۸۰ کاروان عازم کشورعربستان می‌شوند که برنامه ریزی برای این کاروان‌ها براساس ظرفیت هر استان در نظر گرفته شده است؛ کاروان‌های برنامه ریزی شده ۹۰نفره تا ۲۳۰ نفره می‌باشد.
رضایی با اشاره به اینکه تمامی مقدمات برای پذیرایی و خدمت رسانی به زایران فراهم است گفت: اولین تیم عوامل ستاد و عوامل اجرایی روز ۳۱ اردیبهشت ماه تهران را به مقصد مدینه منوره ترک کردند و تمامی اقدامات لازم مهیا می‌باشد و تیم عوامل اجرایی شامل نیرو‌های ستادی، تغذیه و تدارکات، مسکن، آشپزخانه، پزشکی و درمانی، حمل و نقل و ... حضور دارند.
وی در خصوص اعزام به فرودگاه‌های مدینه و جده گفت: مقصد زایران مدینه قبل فرودگاه مدینه و زایران مدینه بعد فرودگاه جده می‌باشدکه زایران مدینه بعد به محض پیاده شدن از هواپیما با وسایط نقلیه تدارک دیده شده به جحفه انتقال داده می‌شوند که پس از محرم شدن وارد شهر مکه مکرمه خواهند شد. نخستین پرواز‌های زایران ایرانی که آغاز شد به فرودگاه مدینه بوده است و از ۱۳ خرداد ماه پرواز‌های جده نیز آغاز می‌شود و تمامی پرواز‌های رفت تا یکم تیرماه درنظر گرفته شده و پرواز‌های بازگشت نیز از سیزدهم تیرماه لغایت سوم مرداد ماه می‌باشد. از تمامی دستگاه‌های همکار به ویژه سازمان هواپیمایی که تلاش شبانه روزی در این رابطه داشته اند تشکر می‌کنیم چراکه یکی از مهمترین برنامه‌های عملیات اجرایی این سازمان، حج تمتع می‌باشد که همیشه به خوبی آن را انجام داده اند و امیدواریم در برنامه ریزی‌های پیش رو نیز موفق باشند. در خصوص حمل و نقل درون شهری و برون شهری در مدینه و مکه تمهیدات اندیشیده شده و براساس قرارداد با شرکت‌های اتوبوسرانی، خدمات مطلوب و در خور شان زایران ایرانی در نظر گرفته شده است. تعداد زایران مدینه قبل و مدینه بعد گفت:حدود ۵۸ درصد زایران ما مدینه قبل و ۴۲ درصد مدینه بعد می‌باشند. زایران مدینه قبل در عملیات رفت به فرودگاه مدینه عزیمت می‌کنند و برگشت آن‌ها از فرودگاه جده می‌باشد، اما زایران مدینه بعد ابتدا به فرودگاه جده و سپس در برگشت از فرودگاه مدینه به میهن اسلامی بازمی گردند. در موسم امسال ۴۶ درصد زایران ما آقایان و ۵۴ درصد بانوان می‌باشند. رضایی همچنین در باره مدت اقامت در مدینه منوره و مکه مکرمه گفت: مدت اقامت در مدینه منوره حدود ۵ شب و ۶ روز و در مکه مکرمه نیز بسته به زمان حضور زایران در سرزمین وحی می‌باشد. کم بودن مدت اقامت مدینه نیز به دلیل ظرفیت محدود در کمبود هتل‌های موجود می‌باشد، زیرا در سال‌های اخیر جایگزینی برای هتل‌های تخریب شده صورت نگرفته است که امیدواریم در سال‌های آتی با افزایش هتل در شهر مدینه، بتوانیم مدت زمان حضور را افزایش دهیم. برای موسم حج تمتع حدود ۹۰ هتل در شهر‌های مدینه منوره و مکه مکرمه تدارک دیده شده است؛ ۲۰ هتل در مدینه منوره و ۷۰ هتل در مکه مکرمه برای خدمت رسانی به زایران ایرانی مهیا شده است. تمامی تمهیدات لازم برای تغذیه زایران اندیشیده شده و ۴ آشپزخانه مرکزی در شهر‌های مدینه و مکه کار طبخ و توزیع غذای زایران را به صورت متمرکز انجام میدهند؛ اشپزخانه‌های تدارک دیده شده با تجهیزات بسیار عالی و نیرو‌های کارآمد آشپزی که از کشورمان اعزام شده اند کار طبخ را انجام می‌دهند که دراین راستا به ذائقه مردم کشورمان توجه ویژه‌ای شده است.

برنامه ریزی های جدید حج تمتع سال 1402 از زبان معاون حج سازمان
مدت سفر امسال حدود ۳۰ تا ۴۲ روز بسته به زمان تشرف حجاج است و تمامی تمهیدات لازم برای خدمت رسانی مطلوب در این بازه زمانی اندیشیده شده است. معاون امور حج و عمره سازمان حج وزیارت درباره کاروان‌های حج ایرانیان خارج از کشور و نحوه اعزام و حضورشان در سرزمین وحی و اینکه آیا امسال نیز کاروانی بدین شکل خواهید داشت یا خیر و نحوه خدمات دهی سازمان به آن‌ها اظهار کرد: خدمات به ایرانیان خارج از کشور به دو شکل تعریف می‌شود؛ عده‌ای از این عزیزان در گذشته ثبت نام کرده و دارای فیش حج می‌باشند و مقیم کشور‌های خارجی هستند که می‌توانند در کاروان‌ها نام نویسی کرده و همانند سایرین زایران خدمات بگیرند، اما عده‌ای دیگر از این هموطنان بزرگوار هستند که فیش حج در اختیار ندارند که برنامه ریزی برای این عزیزان در گذشته وجود داشته است، اما این مهم در سال‌های اخیر عملیاتی نشده است. در دهه ۸۰ و ابتدای ۹۰، کشور میزبان مجوز لازم را به این عزیزان می‌داد تا از محلی که زندگی می‌کنند مشرف شوند و ما نیز مدیران باتجربه در خارج از کشور داشتیم که کاروان این عزیزان را شکل می‌دادند و این افراد نیز خدمات لازم را دریافت می‌کردند، اما این مهم از سال ۹۴ اجرایی نشد. رضایی با بیان اینکه هموطنان خارج از کشور نیز تمایل دارند که به دلیل احکام فقهی از خدمات سازمان حج وزیارت بهر ه ببرند، تصریح کرد: از سال ۹۴ رویکرد ذکر شده متوقف شده است که تلاش می‌کنیم تا برای این عزیزان شرایط لازم را فراهم کنیم و سهمیه‌ای را از کشور میزبان دریافت نماییم. ما از کشور میزبان تقاضای این مهم را مطرح کرده ایم تا سهمیه‌ای برای ایرانیان خارج از کشور تخصیص یابد و در این خصوص مکاتباتی داشته ایم که امیدواریم این موضوع مورد توجه طرف عربستانی قرار گیرد و در گفتگو‌های فی مابین نیز آن را دنبال خواهیم کرد. معاون امور حج وزیارت در ادامه گفت: به زایران توصیه می‌کنیم که بهترین وبیشترین بهره معنوی را دنبال کنند و ما نیز شبانه روزی در خدمت عزیزان هستیم و تمامی تمهیدات و تدارکات لازم را مورد توجه قرار داده ایم. زایران عزیز تمامی نکات ضروری مطرح شده را حفظ نمایند و به توصیه‌های مدیران کاروان‌ها و توصیه‌های مطرح شده از سوی سازمان حج و زیارت توجه جدی داشته باشند. رعایت آیین نامه‌ها و قوانین در زمان تشرف و حضور درکشور میزبان به طور جد مورد توجه عزیزان قرارگیرد تا سفری توام با ارامش و عزت و سلامت همانند همیشه رقم بخورد و ما نیز خادم حجاج و زایران بیت الله الحرام هستیم و در این راستا از هیچ خدمت و تلاشی دریغ نخواهیم کرد./

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کلمات کلیدی: فیش حج, برنامه کاروان حج تمتع 1402, اعزام حج تمتع سال 1402


دفتر خرید و فروش فیش حج اویسی
با تهیه فیش حج به سرزمین وحی سفر کنید
بهترین خریدار فیش تمتع و عمره با مناسب ترین قیمت
شماره تماس: 
خانم محمدی 09197274060 
شماره تلفن ثابت پاسخگویی تا ساعت 10 شب (10 خط ویژه) : 77325458 

خرید و فروش فیش حج تمتع وعمره در سراسر ایران
با اخذ مجوز از سازمان و زیرنظر دفاتر رسمی کشور
شماره تماس: اوسطی 09129412600 

*** بهترین خریدار نقدی فیش حج و فروشنده منصف تمتع ***
شماره تماس:
خانم ترابی  09193979927 
*** به خود می بالیم که مفتخر خدمت دهی به شما باشیم ***

فیش حج عمره و تمتع شما را با مناسبترین قیمت نقد و فوری در سراسرکشور
با مجوز رسمی از سازمان حج و زیارت خریداریم
خانم شمس 09191274155

خریدوفروش فیش عمره و تمتع فوری
شماره تماس مدیریت:
حاج ایمان 09122648807

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع فقط در استان تهران و البرز
خانم کریم پور 09193718323 

مرکز خرید و فروش فیش حج تمتع(واجب) در سراسر ایران
خانم رهنما 09966952325

فروش و خرید برگه حج عمره و تمتع کل ایران
حاج صالح 09126890334 

 نقل و انتقال فیش حج عمره و تمتع با بهترین قیمت
شماره تماس مدیریت دفتر: حاج امین 09199157001

خریدوفروش فیش مکه هر نوعی در کل ایران
شماره تماس سرپرست دفتر حج:  09125508898

 فروشنده و خریدار فیش حج سرتاسر ایران
حاج حمید توکلی  09125946073

خریدار در محل شما و فروشنده منصف عمره و تمتع 
حاج میثم 09382174868

خریدفروش مشاوره عمره و واجب(تمتع) توسط با سابقه ترین
حاج علیاری 09124227090

--- خرید فوری نقدی فیش حج به بالاترین قیمت بازار با پرداخت آنی --
--- فروش فوری فیش بدون واسطه و مستقیم --
-- با مجوز اصلی سازمان و امکان ارائه مجوز به خواست شما --
تور کربلا و سوریه و...
خانم یوسفی 09302121059

 
خريدار فيش مکه با بالاترين قيمت حتی در محل شما 
فروشنده فیش با منصف ترین قیمت
و ثبت نام تور عتبات: شامل کربلا و سوریه و ...
خانم کریمی  09196784089

خریدار فیش حج عمره و تمتع به صورت نقدی و فوری
سرتاسرکشور بیشتر استان مازندران
حاج ضیائی 09113119819

مرکز خرید و فروش فیش حج تهران
آژانس هواپیمایی بسطام

خریدفروش فیش عمره و تمتع
بیشتر استان همدان و در تمام ایران
خانم احمدی 09108658690  

خرید و فروش عمره و تمتع در دفتر معتبر دارنده مجوز بند پ سازمان حج و زیارت
09121777029 بسطامی 

 دفتر نوای حج ارائه دهنده ی کلیه خدمات
خرید وفروش فیش حج فقط در استان خوزستان
نقل وانتقال با مجوز سازمان حج و زیارت
مدیریت : خانم اصل صباح 09168815087

فروش ویژه دو فقره فیش واجب شهر کرج
ثبت نام سال 85 هر کدام 145 با سود فوری

 

کانال تلگرام فیش حج عمره و تمتع (واجب)

سایت فیش حج سایت فیش حج

ثبت آگهی فیش حج با پیامک SMS

فروشنده و خریدار محترم فیش حج، شما می توانید برای درج آگهی در سایت فیش حج، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام خرید و یا فروش به همراه تعداد فیش، نام و نام خانوادگی ، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی و شهر) را به شماره 09191168763 پیامک بفرستید، توجه داشته باشید آگهی بدون موارد بالا در سایت ثبت نمی شود.

درج آگهی در سایت فیش حج رایگان است.

حذف آگهی از سایت فیش حج

برای حذف آگهی از سایت فیش حج، با همان شماره ای که آگهی را ثبت کرده اید، عدد 2 با نام و نام خانوادگی درج شده در سایت را به شماره 09191168763 پیامک کنید و یا با شماره 09123952536 تماس بگیرید.