جستجو در خریداران و فروشندگان سایت فیش حج عمره و تمتع واجب

مراکز خرید و فروش فیش حج در کشور

فیش حج در سطح کشور توسط دفاتر حج و زیارت به متقاضیان علاقمند سفر به خانه خود عرضه می گردد. این فیش ها دارای دو نوع تمتع و عمره بوده است. حج تمتع جز حج های واجب به شمار امده و برای کسانی که مستطیع می باشند واجب می باشد حج عمره نیز مستحب بوده است.

مراکز خرید و فروش فیش حج در کشور

مراکز عرضه کننده فیش حج:

خرید و فروش فیش حج در سطح کشور توسط نمایندگی‌های متعددی صورت می گیرد خرید و فروش فیش حج شرایط خاص خود را دارا می باشد که ما به طور کامل در این مورد صحبت خواهیم کرد. با توجه به این که رفتن به حج یکی از ارکان مقدس دین اسلام بوده است که رفتن به این مکان مقدس دارای پاداش اخروی بوده است. در سطح کشور با توجه به بیشتر شدن میزان مراجعه کنندگان برای این که بتوانند به مکه مشرف شوند باید نوبت برسد تا بتوانند اعزام گردند.که در این راستا نمایندگی های خرید و فروش فیش حج اقدام به این کار یعنی فروش فیش حج هستند. و کسانی که برای رفتن عجله دارند می توانند با خرید فیش حج در مناسک حج شرکت کنند. هر ساله تعداد زیادی از مسلمانان به مکه سفر کرده و به خانه خدا مشرف می شوند این حجاج به شرطی می توانند به این سفر بروند که دارای فیش حج بوده باشند که این فیش ها هم از دفاتر معتبر دارای مجوز خریداری کرده یا نوبت آن ها در حج تمتع بوده باشد. یکی از دلایل خرید و فروش فیش حج تمتع مدت زمان انتظار جهت رسیدن نوبت برای افراد ثبت نام کننده بوده است. که در حال حاضر نوبت دهی ها به بالاتر از 10 سال می‌رسد که برخی از ثبت نام کننده نمی توانند این مدت زمان را تحمل کنند و یا عمرشان کفاف نمی دهد و از دنیا می روند به همین منظور دفاتر دارای مجوز در سطح کشور دست به کار شده و با فروش فیش حج هر ساله تعداد زیادی از این افراد را به خانه خدا مشرف می کنند. البته ناگفته نماند که هر ساله هر کشور بر اساس سهمیه خود حجاج را به این سرزمین اعزام می کند و هر ساله نیز از تعداد ان کاسته می شود. این سفر برای هر فردی یک سفر رویایی و به یاد ماندنی می تواند باشد چرا که انسان در طول عمر خود تنها یک بار به احتمال زیاد بتواند به خانه خدا سفر کند بهتر است که ان را به عنوان یک خاطره رویایی دل نشین برای خودمان داشته باشیم.

مراکز عرضه کننده فیش حج

خرید فیش حج از نمایندگی فروش:

خرید فیش حج توسط موسسات و شرکت های متعددی اقدام به خرید و فروش این فیش می کنند. متقاضیان فیش حج می توانند با مراجعه کردن به این مراکز اقدام به خرید فیش حج نمایند. البته در هنگام خرید فیش حج باید مدارک خود را به همراه خود برده باشند که به راحتی بتوانند این خرید را انجام دهند. دراین بین افراد سود جویی نیز در سطح کشور وجود دارند که از این فرهنگ مذهبی مردم نیز سو استفاده می کنند و به نوعی کلاه برداری می کنند. متقاضیان خرید فیش حج دقت داشته باشند که همیشه این فیش را از دفاتر معتبر که داری مجوز رسمی از دولت می باشند خرید کنند. تا دچار مشکل نگردند. دفاتر معتبر در داخل کشور دارای وب سایت هایی هستند که خریداران می توانند شرایط ثبت نام و مدارک لازم جهت این کار را در سایت مطالعه کرده و از معتبر بودن دفتر نیز اطمینان خاطر داشته باشند. هر ساله مقداری به سود این فیش اضافه می گردد. که باید توسط خریداران به دفاتر و بانک ها پرداخت شود. ناگفته نماند که ما دو نوع حج داری یکی حج عمره و دیگری حج تمتع بوده است که یک سری تفاوت هایی با همدیگر دارند. که در این مقاله به همه آن ها خواهیم پرداخت.

خرید فیش حج از نمایندگی فروش

قیمت خرید و فروش فیش‌حج:

قیمت خرید و فروش فیش‌حج در سطح کشور بر اساس میزان اولویت تعیین می گردد که هر چه قدر به سال اعزام نزدیک تر باشد قیمت آن نیز بالا خواهد بود. در سایت های فروش تمامی قیمت ها بر اساس میزان اولویت درج شده است البته قیمت خرید و فروش فیش‌حج به نوعی به صورت توافقی نیز می‌تواند باشد که بین خریدار و فروشنده صورت می گیرد. قیمت های فیش حج نیز همیشه در حال نوسان می باشند که در صورت خریدار بودن می توانید با تماس تلفنی قیمت های فیش حج را به دست آورید و در صورت مایل به خرید داشتن می توانید سر قیمت فیش حج با فروشنده به توافق برسید. و فیش حج خود را خریداری نمایید. در این سامانه ها تمامی اطلاعات لازم دراین خصوص نوشته شده است و شما می توانید به راحتی این اطلاعات را مطالعه کرده و در خرید و فروش فیش حج خود از آن ها استفاده نمایید. در یک مورد خریدار فیش حج که نوع فیش حج تمتع بوده و بانک صادرکننده فیش بانک ملی بوده و سال اعزام نیز سال 1401 بوده است در این فیش حج زمان ثبت نام روز ماه و سال مهم نبوده است. و خریدار می تواند سر قیمت با فروشنده به توافق برسند. وضعیت این فیش حج اصل بوده و هیچ شک و شبهه ای در کار نبوده است استان صادر کننده این فیش نیز استان خراسان رضوی می باشد. و شهر صادر کننده فیش شهر کاشمر بوده است علاقمندان در صورت مایل بودن می توانند به سایت مراجعه کرده و اقدام به خرید این فیش نمایند.

قیمت خرید و فروش فیش‌حج

فروش فیش حج در کشور:

فروش فیش حج به صورت اینترنتی نیز در سطح کشور صورت می گیرد. شرکت های فروش فیش حج فیش های خود را با شناسه بندی در جدولی طبقه بندی کرده و جهت دید عموم در نت قرار می دهند تا علاقمندان در صورت مایل بودن می توانند به این صفحات مراجعه کرده و بر اساس میزان سرمایه و علاقه خود فیش مورد نظر خود را خرید کنند. این فروشندگان تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتری را در این پیج ها قرار داده اند تا در صورت نیاز مشتری بتواند به راحتی تماس گرفته و ایهامات خود را به راحتی بر طرف کند . در یک مورد از فروش فیش حج که در سامانه های فروش فیش حج می توان آن را دید با این شرایط به فروش می رسد. که نوع فیش حج تمتع بوده است و بانک صادر کننده فیش بانک ملی بوده است. زمان ثبت نام این فیش سال 1386 بوده است. قیمت خرید این فیش توافقی بوده است و خریدار می تواند با تماس گرفتن سر قیمت با فروشنده به توافق برسد. نوع فیش نیز اصل بوده است استان صادر کننده این فی مازندران و شهر آمل می باشد. این فیش ها در سطح کشور مشاوران خاص خود را دارند که میتوان جهت خرید و فروش فیش حج از این مراکز راهنمایی ها لازم را به دست آورد. و سپس تصمیم خود را برای این کار گرفت. یکی دیگر از روشهای خرید فیش حج سایت های اینترنتی می باشند که می تواند یکی از آسان ترین روشهای خرید در سطح کشور بوده باشد که خریدار می تواند در منزل خود این خرید را انجام دهد. بدون آن که به بیرون از منزل رفته باشد. فیش حج نرم افزار خرید و فروش خود را نیز دارا می باشد که به راحتی به گوشی های اندروید نصب شده و می‌توان از ان در جهت خرید و فروش فیش حج بهره برد. همان طور که گفته شد سامانه های خرید و فروش فیش حج به صورت شبانه روزی به خریداران و فروشندگان فیش حج سرویس دهی می کنند تا مشتریان به راحتی بتوانند این معامله را انجام دهند.

فروش فیش حج در کشور

فلسفه به وجود آمدن فیش حج:

خرید و فروش فیش حج بانکی واریز بانکی در کشور بوده است که در سطح کشور برای خرید و فروش فیش حج عمره یا تمتع به این نام در کشور شناخته شده است. متاسفانه با توجه به این مسئله که میزان مسافرت به شهر مدینه و مکه هر ساله با محدودیت هایی نیز روبه رو بوده است هر کشوری بر اساس میزان سهمیه خود به این کشور حجاج ارسال می کند. که این سهمیه هم بر اساس میزان مسلمانانی که در ان کشور وجود دارد تعیین می گردد. برای کشور ایران نیز میزان سهمیه حج عمره و حج تمتع متغیر بوده است و نمی توان به راحتی عدد در این مورد وارد کرد. به همین دلیل سازمان حج و زیارت کشور هر ساله شروع به اسم نویسی متقاضیان از طریق بانک ملی و ملت کرده است با توجه به گفته سازمان حج و زیارت نقل و انتقال فیش حج آزاد بوده کسانی که مایل به تهیه فیش حج می باشند می توانند با روشهای قانونی اقدام به این کار نمایند. و یا فیش خریداری کرده خود را به خریدار بفروشند و آن را واگذار نمایند. کسانی که در سردرگمی این فیش ها واقع شده اند می توانند به ادرس وب سایتی که در پایان این مقاله گذاشته ایم می توانند به آدرس مذکور مراجعه کرده و اطلاعات لازم در این مورد را به دست اورند. چرا که این سایت یک سایت با اطلاعات دقیق و کاملی در خصوص فیش حج بوده است. علاقمندان به خرید و فروشندگان با استفاده از این سایت می توانند در خانه خود نشسته و مشتری فیش حج خود را پیدا کرده و قیمت را نیز به توافق برسند و معامله خود را به همین آسانی انجام دهند بینندگان این اطلاعات می توانند ادرس سایت ما را به دوستان و اشنایان خود بدهند و از ما به این صورت حمایت کرده باشند.

fishhajj hajj hajj buy sell hero

اولویت خرید و فروش فیش حج تمتع:

سازمان حج و زیارت در سطح کشور فیش حج تمتع را از سال 79 تا سال 86 ثبت نام کرده است که روش اعزام به ترتیب ثبت نام فیش حج بوده است و در حال حاضر در سطح کشور تا سال 85 به خانه خدا مشرف شده اند و هر سال سازمان حج و زیارت چند ماه را بسته به ظرفیت اختصاص داده شده به کشور و تراکم ثبت نام در ماه های مذکور به مردم اعلام می کند. در این ماه ها که چند روز ماده به اعزام شدن حجاج به سرزمین وحی میزان خرید و فروش فیش حج در سطح کشور بیشتر می شود تعداد زیادی از مشرف شوندگان به صورت آزاد فیش برای خود از دفاتر حج و زیارت خرید می کنند و به این سفر مشرف می شوند. البته خرید کنندگان فیش حج پس از خرید نمودن اصل فیش باید مبالغی را هم به بانک مورد نظر پرداخت کنند تا فرایند خرید فیش حج کامل گردد.

اولویت خرید و فروش فیش حج تمتع

اولویت خرید و فروش فیش حج عمره:

در سطح کشور توسط سازمان حج و زیارت ثبت نام حج عمره طی سال های 86و 87 و سال 90 ثبت نام عمره توسط این سازمان صورت گرفته . روش ارسال حج عمره به صورت قرعه کشی اولویت بندی شده است. الویت ها به این صورت بود که از شماره 1 تا 300 در سال 86 و 87 و اولویت 300 تا 600 برای ثبت نام کنندگان سال نود بوده است. نقل و انتقال فیش حج عمره تا اولویت 600 برای افراد غیر فامیلی درجه یک صورت می گیرد. و این هم شرایط خرید و فروش فیش حج عمره در سطح کشور بوده است که توسط دفاتر زیر نظر سازمان حج و زیارت اجرا می گردد. البته روش نقل و انتقال فیش حج تمتع با این فیش کمی فرق دارد. فیش هایی که قبل از سال 30/03/85 بوده باشد قابل انتقال بوده است. طبق گفته های دین و قران کسانی باید به این سفر مشرف شوند که از همه لحاظ مستطیع بوده باشند یعنی در زندگی خود هیچ گونه مشکل مالی و جانی نداشته باشند و اگر این شرایط برای یک فردی برقرار شد آن فرد باید در مناسک حج آن سال در میان همه مسلمانان جهان اعمال حج را به جای آورد و حق الله را در حق خود ادعا کند.

اولویت خرید و فروش فیش حج عمره

نکاتی در مورد خرید و فروش فیش حج:

با توجه به گفته های معاون حج عمره سازمان حج و زیارت کشور فرمودند نکته ای که باید خریداران فیش حج به آن دقت کنند این است که وقتی در شهر تهران اقدام به خرید فیش حج می نمایید فیش حج فردی به ان فروخته می شود که ان فرد ساکن شهر دیگری بوده است و این باعث می شود که خریدار فیش حج به صاحب اصلی فیش حج دسترسی نداشته باشد. و به این صورت قیمت فیش حج را به صورت ارزان خریداری کرده و با قیمت بسیار کلانی به خریدار می فروشند. وی به زائران خاطر نشان کرد که به هیچ وجه به این گونه از اشخاص که در سطح بازار وجود دارند اعتماد نکنند و فیش حج خود را تنها از مراکز و دفاتر زیر نظر سازمان حج و زیارت تهیه کرده باشند تا بعدا دچار مشکلات این چنینی نگردند. الته ایشان توصیه کردند که در هنگام خرید فیش حج از سایت های به ادعای فرد در خصوص داشتن مجوز از سازمان حج و زیارت اکتفا نکرده و جست و جو کنند که ایا کارگزار واقعا کارگزار این سازمان بوده است یا نه. ایشان دوباره تاکید کردند که کسی که می خواهد فیش حج خود را واگذار کند و کسی که می خواهد این فیش را خریدار کند باید در محل مورد نظر حاضر شوند پس با این حساب بهتر است که هیچ فردی به صورت صلح نامه ای و یا وکالت نامه نه فیش بخرد و نه فیشی بفروشد. البته ناگفته نماند که زمانی که شرایط تشرف در کشور معلوم نیست پس خرید فیش حج و فروش ان نیز در کشور می تواند بی معنی بوده باشد. در مورد فیشهای حج تمتع می توان گفت که هیچ فردی نمی تواند برای خود اعلام کند که کی قرار است به خانه خدا مشرف شود پس بهتر است که کسی در این خصوص اظهار نظری نداشته باشد. در خصوص دارندگان فیش حج مفرده باید گفت که دارندگان این فیش می توانند در صورت تمایل داشتن فیش حج خود را به کارگزار سازمان حج و زیارت واگذار نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت خرید و فروش حج عمره و تمتع:

مدارک مورد نیاز جهت فروش حج فیش حج عمره به این صورت بوده است. که جهت فروش عمره ثبت نامی بانک ملت مواردی که نیاز به همراه داشتن آن می باشد عبارتند از اصل کارت فیش حج عمره ثبت نامی و اصل کارت حساب مربوط به فیش حج عمره، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی بوده است. و متقاضیان در صورت داشتن چنین شرایطی می توانند به همراه این مدارک به دفتر کار گزاری حج و زیارت مراجعه کرده و فیش حج خود را واگذار نماید. جهت فروش فیش حج عمره ثبت نامی در بانک ملی مواردی که به همراه داشتن ان ها واجب بوده است این مدارم عبارتند از همراه داشتن اصل فیش حج عمره ثبت نامی بانک ملی و اصل شناسنامه و کارت ملی زائر بوده است. که با این مدارک می توان این فیش حج را به خریدار واگذار کرد. فروش فیش حج تمتع نیز به صورت زیر می باشد که جهت این کار و موارد مورد نیاز اصل فیش حج تمتع ثبت نامی و همراه داشتن اصل شناسنامه و اصل کارت ملی بوده است و در فروش فیش حج تمتع تاریخ ماه سال بسیار مهم بوده است و خریدار در هنگام خرید باید به این نکته دقت لازم را داشته باشد. این نکته به این دلیل مهم است که تاریخ ماه و سال ثبت نامی فیش حج تمتع ارتباط مستقیمی با زمان اعلام شدن کاروان ها جهت مشرف شدن به خانه خدا را دارند. بهتر است که تمامی این عملیات ها در چهار چوب قوانین کشور بوده باشد تا برای کسی مشکلی پیش نیاید. و هر دو طرف از معامله خود راضی بوده باشند.

چند نکته در مورد فیش حج:

یادمان باشد که هر خریدار یا فروشنده ای فیش حج واقعی نبوده است. با سوال درمورد قیمت فیش حج می بینید که هزینه ها عجیب و غریب می باشند. و این بیانگر این مسئله می تواند باشد که مثلا قیمت فیش حج تمتع در هنگام نوشتن این مقاله هیچ گاه از قیمت 30 میلیون بالاتر نرفته ان هم اگر اماده اعزام بوده باشد و دارای سود نیز بوده باشد و این هزینه ها به طور دائم در حال تغییر و نوسان می باشند. این مبالغ گاهی به 7 میلیون نیز احتمال دارد برسد و افراد بر اساس برخی شرایطی که با ان روبه رو می شوند برای فیش حج خود قیمت گذاری می کنند. تا برای فیش خود در کشور مشتری پیدا کنند. اگر شما هم به دنبال خریدار و فروشنده فیش حج هستید میتوانید با مراجعه کردن به سایت فیش حج با دیدن بنر هایی که در این سایت زده شده به هدف مورد نظر خود برسید این بنر ها شرکت های خریدار و فروشنده فیش حج می باشند که می توانید با تماس گرفتن با ان‌ها اشنا شوید. ناگفته نماند که همه دارندگان این بنر دارای دفتر رسمی و معتبر هستند. و آن‌هایی هم که در سایت دارای بنر های بزرگی می باشند نشان از طولانی بودن تجربه ان‌ها در این زمینه بوده است . نکته دیگر در این مورد این مورد می تواند باشد که فروشنده واقعی فیش حج در کشور داشتن دفتر خرید و فروش فیش حج می باشد و این شرکت در کدام منطقه فعالیت می کند آیا هزینه نقل و انتقال فیش به عهده خریدار است این ها توافقاتی است که باید به ان توجه نمود. و ایا حضور خریدار و فروشنده در دفتر الزامی است و مبلغ انتقال فیش حج چقدر بوده است. یکی دیگر از نکات در این زمینه داشتن مجوز خرید و فروش فیش حج از سازمان حج و زیارت بوده است که این دفاتر باید این مجوزها را داشته باشند. این مورد بیشتر مهم بوده است زیر در سطح کشور بسیاری از دلالان اقدام به خرید و فروش فیش حج می نمایند که این مورد می تواند یک خطر بزرگی برای تهیه نمودن فیش حج بوده باشد. نکته دیگر در این خصوص می تواند این مطلب باشد که مدت زمانی که طول می کشد تا این خرید و فروش در کشور صورت بگیرد چقدر زمان بر بوده است. در این مقاله نکات و مواردی که ممکن است یک خریدار و یا یک فروشنده و خریدار ممکن است در این امر با ان مواجه شود را به طور کامل در این جا قید کردیم باشد که این مطالب در جهت خرید و فروش فیش حج مفید واقع شده و علاقمندان به این کار به راحتی بتوانند با خیال راحت کار های اداری و غیره را در کمال اعتماد کامل انجام دهند و نگران هیچ چیزی نبوده باشند.


دفتر خرید و فروش فیش حج اویسی
با تهیه فیش حج به سرزمین وحی سفر کنید
بهترین خریدار فیش تمتع و عمره با مناسب ترین قیمت
شماره تماس: 
خانم محمدی 09197274060 
شماره تلفن ثابت پاسخگویی تا ساعت 10 شب (10 خط ویژه) : 77325458 

خرید و فروش فیش حج تمتع وعمره در سراسر ایران
با اخذ مجوز از سازمان و زیرنظر دفاتر رسمی کشور
شماره تماس: اوسطی 09129412600 

*** بهترین خریدار نقدی فیش حج و فروشنده منصف تمتع ***
شماره تماس:
خانم ترابی  09193979927 
*** به خود می بالیم که مفتخر خدمت دهی به شما باشیم ***

فیش حج عمره و تمتع شما را با مناسبترین قیمت نقد و فوری در سراسرکشور
با مجوز رسمی از سازمان حج و زیارت خریداریم
خانم شمس 09191274155

خریدوفروش فیش عمره و تمتع فوری
شماره تماس مدیریت:
حاج ایمان 09122648807

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع فقط در استان تهران و البرز
خانم کریم پور 09193718323 

مرکز خرید و فروش فیش حج تمتع(واجب) در سراسر ایران
خانم رهنما 09966952325

فروش و خرید برگه حج عمره و تمتع کل ایران
حاج صالح 09126890334 

 نقل و انتقال فیش حج عمره و تمتع با بهترین قیمت
شماره تماس مدیریت دفتر: حاج امین 09199157001

خریدوفروش فیش مکه هر نوعی در کل ایران
شماره تماس سرپرست دفتر حج:  09125508898

 فروشنده و خریدار فیش حج سرتاسر ایران
حاج حمید توکلی  09125946073

خریدار در محل شما و فروشنده منصف عمره و تمتع 
حاج میثم 09382174868

خریدفروش مشاوره عمره و واجب(تمتع) توسط با سابقه ترین
حاج علیاری 09124227090

--- خرید فوری نقدی فیش حج به بالاترین قیمت بازار با پرداخت آنی --
--- فروش فوری فیش بدون واسطه و مستقیم --
-- با مجوز اصلی سازمان و امکان ارائه مجوز به خواست شما --
تور کربلا و سوریه و...
خانم یوسفی 09302121059

 
خريدار فيش مکه با بالاترين قيمت حتی در محل شما 
فروشنده فیش با منصف ترین قیمت
و ثبت نام تور عتبات: شامل کربلا و سوریه و ...
خانم کریمی  09196784089

خریدار فیش حج عمره و تمتع به صورت نقدی و فوری
سرتاسرکشور بیشتر استان مازندران
حاج ضیائی 09113119819

مرکز خرید و فروش فیش حج تهران
آژانس هواپیمایی بسطام

خریدفروش فیش عمره و تمتع
بیشتر استان همدان و در تمام ایران
خانم احمدی 09108658690  

خرید و فروش عمره و تمتع در دفتر معتبر دارنده مجوز بند پ سازمان حج و زیارت
09121777029 بسطامی 

 دفتر نوای حج ارائه دهنده ی کلیه خدمات
خرید وفروش فیش حج فقط در استان خوزستان
نقل وانتقال با مجوز سازمان حج و زیارت
مدیریت : خانم اصل صباح 09168815087

فروش ویژه دو فقره فیش واجب شهر کرج
ثبت نام سال 85 هر کدام 145 با سود فوری

 

ثبت آگهی فیش حج با پیامک SMS

فروشنده و خریدار محترم فیش حج، شما می توانید برای درج آگهی در سایت فیش حج، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام خرید و یا فروش به همراه تعداد فیش، نام و نام خانوادگی ، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی و شهر) را به شماره 09191168763 پیامک بفرستید، توجه داشته باشید آگهی بدون موارد بالا در سایت ثبت نمی شود.

درج آگهی در سایت فیش حج رایگان است.

حذف آگهی از سایت فیش حج

برای حذف آگهی از سایت فیش حج، با همان شماره ای که آگهی را ثبت کرده اید، عدد 2 با نام و نام خانوادگی درج شده در سایت را به شماره 09191168763 پیامک کنید و یا با شماره 09123952536 تماس بگیرید.